2019-04-19

Le-au spus copiii


Despre logica copiilor se spune că e super-tare! De pe o “poză” descoperită întâmplător pe net, am ales următoarele:

Educatoarea: - Câţi ani are tatăl tău?
Copilul: - Şase ani!
Educatoarea: - Cum se poate să aibă şase ani?
Copilul: - A devenit tată numai când m-am născut eu.
Învăţătoarea: - Maria, vino la hartă şi caută America de Nord.
Maria: - Aici este!
Învăţătoarea: - Corect! Copii, cine a descoperit America?
Copiii: - Maria!
Învăţătoarea: George, compunerea ta “Câinele meu” este la fel cu cea a fratelui tău. Ai copiat-o pe a lui?
George: - Nu, doamnă, este acelaşi câine.
Profesoara: - Ionuţ, cum numeşti un om care continuă să vorbească atunci când oamenii şi-au pierdut interesul?
Ionuţ: - Profesor.

10 comentarii:

  1. Nepotelul meu ...
    - Bunica, de ce tot schimbi ochelarii?
    - Pentru ca au dioptrii diferite ...
    - Dioptrii ... ce sunt alea?!
    - Lentillele sunt în asa fel slefuita încat maresc sau micsoreaza si asa vede buni mai bine ... de aproape sau la distanta!
    - Si la ochelarii de soare ai din alea ... diop...cum?
    - Dioptrii, da si la ochelarii de soare!
    - Aaa, am o idee!! Pune doua lentil la un ochelar si pe urma pune obloane!
    - Obloane?
    - Da, sa nu mai bata soarele ... :))
    Acum pot sa-ti urez un weekend placut cu flori si bucurie, ca doar sunt Floriile! :))
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha! :))) Ai facut rost de obloane?! <3 Vine vara, soarele va straluci din ce in ce mai puternic! :)
      Multumesc, Ella draga! Happy Easter! Florii cu bucurii! :)
      Pupici! <3

      Ștergere
  2. Hai că după articolele furtunoase, dar bine venite, era nevoie să mai radem puțin :))
    Mi-a placut și articolul cu medicul de culoare, Foarte Frumos ! Câtă pasiune, muncă și suflet pentru oameni..Un mare exemplu cred că a fost în vemea lui, dar și acum oricine are ceva de învățat..

    Frumos ar fi din cand în când sa ne mai copilarim și noi..
    Mi-a plăcut prima, dar toate sunt frumoase și hazlii :))
    Weekend Superb îți Doresc !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Prima mi s-a parut si mie cea mai cea!
      Uneori nu ne lasa ceilalti sa (mai) copilarim! :)

      In momentele in care descopar existenta unor oameni ca medicul J.M.S. ma gandesc ca sunt foarte-foarte multi ca el (si au fost) si pe unii nu-i (mai) stie nimeni.
      Multumesc! Weekend minunat iti doresc sa ai si tu! Bucurii de Florii, si nu numai! :)

      Ștergere
  3. Sunt geniali! Au şi ei înţelepciunea lor, nu numai cei în vârstă :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut zilele trecute un reportaj despre Robert Zicman, copilul geniu, si zicea un doctor (nu i-am retinut numele) ca toti copiii sunt geniali, dar "se pierd" pe parcurs, din motive diverse. Tind sa il cred. :)

      Ștergere
  4. Hahaha! Le știam pe toate, de fiecare dată mă amuz. :))) Avem așa multe de învățat de la copii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am ales doar pe acestea pentru ca a fost prima data cand le-am citit. :) Oh, da! Avem de invatat de la ei... lucruri pe care le stiam si noi candva. :)

      Ștergere
  5. Multumesc pentru zambet, Diana draga!
    Iti doresc cu drag, un weekend cu mireasma de Florii!
    Zile cu bucurii! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere, Suzana draga!
      Multumesc! Zile cu bucurii iti doresc sa ai si tu! De Florii - si in fiecare zi! - senin sufletul sa-ti fie!
      Pupici! <3

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.