2020-03-11

Doi arbori și o “buturugă”. Miercurea fără cuvinte

Fotografii pentru jocul Miercurea fără cuvinte, inițiat și găzduit de Carmen.

28 de comentarii:

  1. Unghiurile acestea de a fotografia copacii imi plac teribil. Cand pot incerc si eu, dar astea sunt chiar spectaculoase. Impletirea cu gardul ma uluieste de fiecare data. Mi se pare incredibila modelarea lemnului!
    Happy WW, Diana draga! Pupici!<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat si eu sa fotografiez astfel un arbore! :)) Poate din cauza de aparat (telefon) dar mult mai sigur: din cauza fotografului a iesit ceva nedefinit. :) Tu esti intre cei care reusesc fotografii faine!

      Si pe mine ma uimeste lemnul care se modeleaza in astfel de "circumstante".
      Multumesc, Suzana draga! Pupici! <3

      Ștergere
  2. Bătrânețea încă în putere și bătrânețea neputincioasă... Soarta tuturor, fie arbori, fie oameni sau animale. Să fie cât mai departe!

    Happy WW, dragă Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poetic! :)
      Sa fie cat mai departe neputinta!
      Multumesc, Zina draga! Happy WW!

      Ștergere
  3. Imi place cum a zis Carmen: mici bucurii...E grozav sa ne bucuram si sa vedem dincolo de imaginea directa.O zi cu soare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut titlul ales de ea! :)
      Sa ne pastram puterea de a vedea toata frumusetea lumii, chiar si cand e ascunsa in problemele cotidiene.
      Multumesc, Flori! Zi senina iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  4. Ramurica, când a fost mică i-a fost ușor să se împletească prin ochiurile plasei...Acum pare mult incorsetata...De câte ori am ocazia privesc imaginea cerului filtrată prin coroana arborilor falnici...e o incantare.
    Happy WW, Diana dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie-mi place mult de tot cerul vazut printre crengile arborilor inalti. De fotografiat o astfel de imagine nu am reusit (inca!) :)

      Multumesc, Gina draga! Multumesc pentru ca ti-ai facut timp sa treci pe aici. :) Din cand in cand "verific" sa vad daca e un blog in "spatele" numelui.
      Happy WW!

      Ștergere
  5. Buturuga mica nu mai rastoarna nimic... Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici n-a rasturnat, daca n-a fost pe teren solid. :)
      Multumesc. Happy WW!

      Ștergere
  6. A doua fotografie e superbă! Frumoase tăceri, Diana!
    Îţi doresc o zi bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si-a pus bradul martisor, in septembrie. :)
      Multumesc, Potecuta! Zi frumoasa iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  7. Văzând ramura prinsă in plasa gardului mi-am plans de mila gândindu-ma la câti bani si nervi am cheltuit innoind garduri in cele trei locuri unde am locuit in anii de dupa '89...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deduc ca tu esti omul care a ales sa salveze arborii. :)
      Autorul fotografiei a scris: "Omul a ales sa salveze gardul". :(
      Multumesc. Happy WW!

      Ștergere
    2. In 99 % din cazuri am salvat gardul. Nu intru in detalii...
      Poate ca in viitor, voi judeca altfel...
      Happy WW!

      Ștergere
    3. Acel 1% conteaza. :)

      Ștergere
  8. Frumoase pozele, cea cu bradul vazut de sus este preferata mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E frumoasa si aceea; brazii sunt "ordonati". :) Mie-mi plac tare mult "tentaculele" pinului - pinii sunt atat de "ciudati". :)
      Zi frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  9. Tare frumoase pozele, bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere, in numele fotografului. :)

      Ștergere
  10. Îmi place foarte mult când văd arbori așa falnici și bătrâni, dar mă intrisfez când văd buturugi, mai bine zis, cioate care mă întristează..
    Superbe pozele, chiar mi dor să fac o poză de jos în sus la arbori..

    Ps. De data adta nu m-am conformat la mfc, dar sper să recuperez că am o perioadă mai încărcată..
    Seară Plăcută, Diana.!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au taiat, in BV, zeci de plopi (poate sute) de pe marginea soselei Calea Bucuresti - atunci au motivat ceva de genul: "prea multe accidente" = intrau tampitii in pom, cu masina, 'ca aveau viteza mare si dupa ce au taiat plopii aveau loc sa iasa-n camp. (nu stiu daca-i legenda sau ba, dar asa era zvonul)

      Stiu cum e cu perioadele incarcate si nu e indicata suprasolicitarea (nu glumesc deloc cand afirma asta). Spor la ceea ce ai de facut!
      Multumesc, Stef! Noapte buna, zi frumoasa! :)

      Ștergere
  11. Ce poze frumoase! Greu să surprinzi măreția unui copac, când stai dedesuptul lui, ca o... furnică.
    Cum, și pe la Brașov s-a mutat nebunia cu tăiatul arborilor de pe marginea drumurilor? Asta vrea să fie o „politică națională”? În Ialomița natală, încă de acum câțiva ani au dispus autoritățile să fie tăiați toți plopii de marginea drumului. Copaci care au crescut falnic în zeci de ani. Vara mergeam prin arșița Bărăganului, protejați de umbra lor. Acum... nu mai vezi țipenie de copac. Parcă ar fi drumurile din... Arizona! Te topești la propriu în mașină, vara, de la razele fierbinți ale soarelui. Niciun pic de umbra și nici nu au fost plantați alți copaci. Auzeam pe cineva că s-au făcut afaceri bune cu tot acest lemn de plop, pe care l-au valorificat „băieții deștepți”. Cum de nu dă nimeni în vileag aceste mârlănii?
    Numai bine, dragă Diana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat adevar: "ca o furnica". :)
      I-au taiat in anii 1990 plopii de la noi - si de-ar fi dovediti vinovati tot nu mai pot fi pedepsiti: s-a prescris raspunderea penala. Nici pe cei de la voi nu cred ca i-ar mai putea pedepsi acum - in urma cu vreun an si ceva cei de la psd, modificabd codul penal si cel de procedura penala au micsorat limitele pedepselor la multe infractiuni si, implicit, termenul de prescriptie al raspunderii penale a fost micsorat... Codul silvic prevede mai mult amenzi (care au fost marite la un moment dat, apoi micsorate din nou) si, uite asa, ne invartim intr-un cerc vicios
      Prin ziare s-a scris despre fel si fel de marlanii si nimic nu s-a schimbat. Prea incurcat nodul afacerilor de acest gen, si implicati prea multi oameni cu putere financiara foarte mare.
      Imi amintesc si eu, destul de vag, soselele marginite de copaci, in sudul tarii - erau si pomi fructiferi. Chiar ca Arizona! :( Cu pasi siguri ne indreptam spre desertificare... Unii nu stiu cum sa "hidrateze" deserturile; la noi... invers.

      Multumesc, Alex draga! Numai de bine! Zile fericite! :)

      Ștergere
  12. Diana these are glorious shots. I so wish I could see them in person. Thank you so much for this beautiful linkup for #WW.
    Hope in this week as well:
    https://natashamusing.com/2020/03/love-in-the-times-of-corona-wordlesswednesday-wednesdaywisdom-yeahwritenonfiction/

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.