2020-03-01

Provocare la lectură

Iubesc cărțile și îmi place să citesc. E adevărat, ocolesc anumite genuri și anumiți scriitori - dar cine nu face așa?
o pisica ce tine labuta pe o carte deschisa
Am acceptat Provocarea la lectură lansată de Eddie. La unele “categorii” mi-a fost destul de greu să aleg titlul unei cărți, iar la altele a trebuit să stau și să mă to-ooot gândesc. Am ales ce e mai jos:
Carte scrisă de un autor dintr-o țară vecină: "Un naiv între două vârste", de Bogomil Rainov.
Carte transpusă în musical: "Anna Karenina", de Lev Tolstoi.
Carte primită în dar de la o persoană dragă: "De-ale lui Nastratin" (repovestiri de Zoe Verbiceanu).
Carte sub 300 de pagini: "Confesionalul", de Jack Higgins.
Carte pentru copilul din tine: "Povești nemuritoare".
Carte nonficțiune: "Am îndrăgit munții", de Ionel Coman.
Carte cu acțiunea într-un oraș european: "Arcul de Triumf", de Erich Maria Remarque.
Carte scrisă de un autor al cărui nume să înceapă cu inițiala numelui cititorului: "Robinson Crusoe", de Daniel Defoe.
Carte scrisă de o autoare română: "Cianură pentru un surâs", de Rodica Ojog-Brașoveanu.
Carte recomandată de o cititoare/cititor: "Numai cu fiica mea", de Betty Mahmoody și William Hoffer.
Carte despre o personalitate: "Eu sunt Malala", de Malala Yousafzai și Christina Lamb.
Carte ce te trimite cu gândul la Crăciun: "Fram, ursul polar", de Cezar Petrescu.

Răspunsul Zinei la Provocare:

Cine dorește să răspundă provocării e invitat să o facă!

14 comentarii:

  1. Interesanta leapsa! Ca si raspunsurile tale!
    Iti doresc lecturi cat mai placute si mai pline de invataminte!
    O primavara dupa dorinta, draga Diana! Pupici!<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o adevarata provocare, pentru ca se buluceau in minte titluri de carti - mai putin la "musical" si "carte care sa aminteasca de Craciun". Pentru prima am cautat pe net (am aflat cu aceasta ocazie ca Anna K e si musical) si la a doua... "m-a lovit" brusc - primisem cartea de Craciun, in copilarie.
      Multumesc, Suzana draga! la fel iti doresc si eu tie! Primavara minunata, zile senine! Pupici! <3

      Ștergere
  2. Dacă e o leapsă despre cărți... Prezent!
    Uite-acum mă apuc de scris! :)

    Primăvară fericită, dragă Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai am vazut pe blogroll ca ai scris. :)
      Acum sunt acolo! :)
      Multumesc, Zina draga! Primavara fericita!

      Ștergere
  3. Gata! S-a săvârșit! Uite-o aici:
    https://povestiripescurt.blogspot.com/2020/03/leapsa-provocare-la-lectura.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut! :)
      Cred ca in timp ce tu erai aici eu eram acolo. :)

      Ștergere
  4. Doamne cate carti, numai timp sa ai sa le citesti! Nu tu...eu :))
    Una e bifata- Anna Karenina si una destul de lunga inca :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! A devenit valabil si pentru mine! In ultimul timp am cumparat mai multe carti si abia reusesc sa citesc vreo cateva pagini in fiecare zi.
      Daaa... E lunga povestea Annei. :)

      Ștergere
  5. Ce răspunsuri frumoase, Diana! Cianură pentru un surâs e una dintre preferatele mele!
    Zi bună îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Potecuta!
      Si mie-mi place mult cartea aceasta - Melania cu Mirciulica al ei sunt mortali! (mai ales Melania). :)
      Multumesc. Zi minunata iti doresc sa ai si tu! :)

      Ștergere
    2. Melania si Mirciulica sunt favoritii mei :) de aici m-am inspirat in a adopta un motan negru :)

      Ștergere
    3. Mirciulica e atat de fain descris in relatia Melaniei cu el incat cine doar ar rasfoi o carte unde apare ar crede ca e om! :)
      :) N-am avut ocazia sa adoptam un pisoi negru, desi mi-am dorit - am avut gri, tarcati, aproape albi, portocalii etc., dar unul negru nu s-a nimerit sa gasim sau sa ni se ofere. Am incercat sa prind unul mititel, pe strada, dar n-a vrut sa se lase prins. :)

      Ștergere
  6. Ce repede ai rezolvat-o :) la mine a durat mai mult :)
    Interesante titluri .
    Multumesc si saptamana minunata!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Repede?! :) Sa vezi Zina ce repede a rezolvat-o! Doar ce a citit aici si imediat a raspuns. :)
      Cu drag!
      Multumesc! Saptamana minunata iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.