2023-12-14

Coronita din piese puzzle. AF 2/11

În cuibul 11 din bradul-calendar de Advent am descoperit piesele de puzzle din care, prin montare, a apărut imaginea capului unui pui de tigru, dar au mai fost acolo și câteva piese care nu se potriveau în continuarea imaginii așa ca le-m folosit pentru a realiza o coroniță - simbol de Crăciun. Piesele au nuanțe de verde și de albastru foarte frumoase și sunt lucioase!

coronita de Craciun realizata din piese de puzzle, decorata cu funde din paste fainoase si bilute lucitoare din polistiren

Ideea nu e originara, și coronița din piese de puzzle nu e nici singura din jocul Adventul fotografic ediția a II-a care, pentru ziua 11, are ca tema coronița.

Am făcut un cerc din sârmă tare, din otel – cercul are diametrul de 10 cm (cu piesele de puzzle lipite e de 12 cm). Sârma e înfășurată în panglica roșie și piesele lipite pe panglica. In partea din spate nu arata tocmai elegant, dar n-am idee ce sa-i fac.

etapele realizarii coronitei de Craciun din piese de puzzle

Nu am calculat corect câtă sârmă îmi trebuie pentru câte piese am (și piesele nu am vrut sa le lipesc la distanța mai mare pentru ca ar fi arătat urât) așa ca am rămas cu o parte din cerc neacoperita de piese. Greșeala făcuta a fost un plus: coronița a ieșit mai frumoasa decât dacă aș fi calculat corect. Cel puțin, așa îmi place sa cred.

Coronița din piese de puzzle e decorata cu ultimele biluțe din polistiren (din cuibul patru la Adventul Exploratorului Creativ) și ultimele fundițe din paste făinoase descoperite în cuibul cinci din bradul-calendar de advent. Agățătoarea e o toarta de la o punga de cadouri.

Didi ma ignoră, dându-se huța în coroniță.

o papusa mica, cu fes rosu, sta in centrul coronitei realizata din piese de puzzle

S-a supărat ca nu am postat acum ce-a vrut ea, așa ca o las în ale ei. N-o să-i spun ca mi-e dor să mă dau în leagăn. Hm. Oare exista și leagăne pentru adulți? Prin parcuri am văzut leagăne, dar sunt mici și par fragile. În copilărie, leagănele erau trainice – le puteau folosi și adulții fără probleme, pe cele mai multe. Cică, datul în leagăn e benefic și pentru cele doua emisfere ale creierului (fiind impulsionate conexiunile dintre ele), dar și pentru circulația sângelui.
Poate ca datul în leagănul-coroniță va ajuta pe Didi să-și recapete puterile de spiriduș.

Fotografiile sunt editate în programul online gratis (fără înregistrare pe site):

4 comentarii:

  1. Noile chestii pentru copii sunt cam nasoale. Puteau sa reconditioneze multe ditre leaganele vechi sau topogane (da stiu e cu b dar mie cu p imi place mai mult si asa l-am invatat de cand eram mica... nu stiu ce am in noaptea asta ca mi se activeaza niste amintiri.. de ex acum mi-am reamintit topoganul din ciment pe care il aveam la noi in cartier. vai ce tare era... :D).

    Coronita e superba - si ce idee faina pe Didi. Eu nu cred ca e suparata - uite la ea cat de bine se simte in coronita. :D
    Si sa stii ca ti-a iesit super fain!
    Pupici cu drag!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place coronița ta din puzzle. Arată foarte bine ornată ci bilutele de polistiren și pastele făinoase!
    Pentru partea din spate o soluție ar fi să lipești ca si în față piese puzzle sau un cerculeț de....ceva...
    Felicitări pentru realizarea! Spor in continuare. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Iarasi o idee pe care nu am avut-o. Am doua grupuri cu imagini mai coerente, trebuie sa le postez si mi-au ramas si patru piese disparate. E de efect coronita ta cu toate elementele puse acolo. Mie cand nu imi place ceva pe spate, pun fetru, daca se potriveste.
    Didi este foarte vesela pe coronita! Ceea ce e de bine. N-o sa te mai supere, cinci minute...
    Pupici si seara frumoasa, Diana draga! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu cred că am reușit să comentez aici. Spatele coroniței e spatele coroniței. E un spate si atât. Arată bine fix pentru scopul pe care îl are. Acum doar n-o să pui coronișa cu spatele la vedere. În plus coronițele se atârnă pe ușă. Dacă nu e de sticlă, spatele nu se vede. Și chiar în brad agățată sau pe masă pusă, spatele tot nu se vede.
    Felicitări pentru realizare. Didi pare extra fericită în coronița leagăn.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.