2023-12-08

Printre globuri rosii și aurii. AF2/6

Se apropie Sărbătoarea Crăciunului și Didi pare tot mai nerăbdătoare sa avansam cu jocurile! Nu vreau s-o dezamăgesc, dar mai sunt și altele de făcut. Până când își va recupera ea puterile de spiriduș va trebui sa cam stea după mine.

În ziua a 6-a de Advent fotografic (ediția a II-a) a fost despre globuri. Am scos toate globurile pe care le avem și am lăsat-o să-și aleagă. Unele roșii și unele aurii au fost preferatele. Le-a rostogolit cât le-a rostogolit pe masa, apoi le-a adunat într-un țarc făcut dintr-o centura, în jurul unui coșuleț – sa nu se împrăștie globurile, pentru ca le voia cât mai aproape de ea. Mandra de opera ei, a intrat în coșuleț și mi-a zis ca e gata pentru poza.

globuri rosii si aurii agatate pe crengi de brad si asezate pe masa, cu o papusa mica in mijlocul celor de pe masa

Greu s-a hotarat la una dintre pozele pe care am fost nevoită sa le fac. Ba acolo nu știu ce, ba acolo altceva, ba ca se potrivesc câteva rămurele de brad...

Credeam ca s-a potolit Didi, dar nuuuu! A vrut neapărat sa lucram și ceva împreuna. Zis și făcut. Iar a bântuit prin blogosfera și a venit, de la Suzana, cu ideea unui glob.

un glob alb din polistiren si doua bucati mici de material lucios: unul auriu, unul negru

Din globul mai mare (din polistiren) descoperit în trusa exploratorului creativ am moșmondit un ornament de brad. M-a convins sa tăi fâșii subțiri din resturi de material auriu și negru lucios și sa le lipesc pe globul alb. Marginile fâsiilor le-am "festonat" la flacara (cea mai simpla si mai rapida metoda), altfel si-ar fi peirdut toate firele.

un glob pentru brad, confectionat din bila alba de polistiren si fasii lucioase din material negru si auriu, langa o papusa mica imbracata in alb si pe cap cu fes rosu

I-am făcut damblaua, altfel nu mai scăpam de gura ei!

Voi aveți idee cât de mult vorbește un spiriduș? Cum?! Nu toți spiridușii vorbesc mult?! Hm. Înseamnă ca l-am nimerit pe cel mai vorbăreț.

Mmmm... Am impresia ca aud voci care-mi răspund la întrebări.

7 comentarii:

  1. Inca nu am scos globuletele, desi ar trebui, dar jumatatea mea a luat un bradulet. Este pe balcon momentan, insa cred ca nu voi rezista sa-l las acolo prea mult. Arata minunat si sclipicios globuletul tau.
    Inca nu am reusit sa pun stelute pe o poza astfel incat sa o si salvez. Nu stiu ce gresesc. Scrie acolo ca pot muta steluta, insa nu m-am prin cum. Mai incerc!
    Nu stiu daca spiridusii vorbesc mult. Insa de ce nu, cand vin in lumea noastra. Cred ca abia asteapta sa ne zica una, alta, ca nu prea ne-am prinde altfel.
    Pupici si inspiratii pe mai departe. Si asculta soaptele lui Didi! Cred ca sunt folositoare! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce alegi steluta inchizi "caseta" cu stelute si asezi cursorul mouse-ului pe stea (se transforma intr-o "cruce"); faci clic cu butonul stang, tii butonul apasat si tragi steluta unde vrei, apoi apesi "aplica". Repeti operatiunea cu cate stelute vrei (nu stiu daca pot fi aplicate mai multe deodata, pentru ca nu am probat).

      Noi cumparam crengi in ultimii ani - am cumparat un brad mititel, sintetic; nu mai avem un loc potrivit pentru unul mare si mici nu prea gasim (sunt prea saraci in crengi, daca chiar gasim).
      Mi-e dor de "operatiunea" cu cioplitul tulpinii, sa intre in suport. 😊 Acum pot cere in piata sa faca aceasta operatiune, dar n-as face-o nici daca am cumpara brad.
      De impodobit, il impodobim numai in 24 decembrie.

      Imi place cum a iesit globul pe care l-am facut! Multumesc de idee, 'ca nu m-as fi gandit daca nu vedeam la tine. ❤

      Didi...! Cred ca deocamdata doar da din gura, ' ca nu mi s-a parut ca si-a recapatat puterile si... intelepciunea. 😊 Dar de-o fi, o ascult!

      Iti multumesc, Suzana draga! 💕 La fel si pentru tine! Saptamana cu mult spor iti doresc! Pupici! 😘

      Ștergere
  2. Vreau si eu un spiridus !! M-am decis :D.
    Va trebui sa vad cum rezolv dilema.. hmmm.
    Imi place mult poza cu globuri - e artisitica si vad si o steluta pe acolo, care clipoceste
    Iar globul din fasii de material este super frumos!! Si el are sclipiri minunate :) - si pare a fi si pufos pe alocuri.
    La mine se aude putin stereo - mai ales de cand i-ai zis lui Rukkusu ca te bucuri ca o vezi... nu mai lipseste din front :)))
    Pupici cu drag!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zic sa privesti cu atentie minunile acelea de papusi pe care le ai - sigur e pe acolo un spiridus! 😃
      Daaa! De cand am descoperit programul ma tot joc cu stelutele! 😃 Bafta mea ca e luna sarbatorilor de iarna si stelutele se potrivesc in aproape toate imaginile. 😊
      Fasiile aurii ale globului sunt "usor pufoase".
      Si Risu e foarte reusita, dar Rukkusu imi place mai mult - e mai... "calda", mai... dulcica (din punctul meu de vedere, evident). Imi place ca nu mai lipseste! 😊 ❤ Imrepuna sunteti un trio super-super-super! (fiecare in parte sunteti super) 😊
      Pupici cu drag! 💗

      Ștergere
  3. Aranjamentul cu globuri merge și la Transformări creative, săptămâna 2. Chiar dacă e temporar, tot un aranjament este și o transformare, ca nu pt acest lucru a fost creat inițial globul, nu?
    Și globul vostru e foarte sclipicios, perfect pe atmosfera aceasta de sărbătoare.
    Ps: Didi s-a jntalnit cu Monica cumva. La fel de vorbăreț și Monica, și ea ma cicaleste de câte ori mă prinde

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult si aceasta tema, ai realizat fotografii supetbe ca felicitarile tiparite, din magazine!
    Imi place aranjamentul tau cu globuri dar si finalizarea globului proprie creatie!
    Pupici si imbratisari de la Trio pentru Quattro 😘🐾🤗💞 Un start bun in noua saptamana 🌲❄️🕯️🕯️

    RăspundețiȘtergere
  5. What lovely advent vibes, dear dear Di. Sending you big love and loads of Yule cheer my darling friend. Kisses xoxo

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.