2023-12-26

Ziua 25 Advent Creativ si Fotografic

Azi e 26 decembrie, și recuperez restanțe.

În bradul-calendar pentru Adventul Exploratorului Creativ au fost 24 de cuiburi pe care le-am deschis rând pe rând, la miezul nopții, de regula. Într-un plic separat, cu numărul 25, pentru Crăciun nu de Advent, am descoperit un om de zăpadă din lemn, foarte delicat, ca o prajiturica din aluat fraged.

papusa cu fes rosu si ornament din lemn om de zapada

Didi s-a îndrăgostit pe loc! I-a dat fularul ei, dansează cu el...! Ce sa mai: dragoste la prima vedere. Cred ca e reciproca dragostea, pentru ca omul de zăpada pare fericit – deși nu are chip (încă!) pe care sa citim fericirea lui.

10 comentarii:

  1. Câtă dragoste în poza asta! Atât de gingașă Didi cu fularul ei la gâtul omului de zăpadă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Mihaela! ❤
      Aproape ca nu puteam aseza altfel "sceneta". 😊

      Ștergere
  2. Parca include si o chitara... E multa poveste si muzica in aceasta imagine!
    Pupici, Diana draga. Multumesc pentru povestile din jocul tau!
    Craciun binecuvantat! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru complimente si urare, Suzana draga! 💕
      La o privie rapida pare ca e pe acolo si o chitara. Poate ca e chitara ale carei acorduri le aud cei doi indragostiti din poza. 😊 Ca asa-i cu indragostitii: aud muzica sferelelor.
      Cu placere! Si eu iti multumesc!
      Pupici! ❤ 😘

      Ștergere
  3. Craciun fericit!
    Cred ca e reciprocitate, omul de zapada s-a aruncat sa o imbratiseze pe Didi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Daca mai multi vedem la fel inseamna ca asa ar putea fi. 😊

      Ștergere
  4. Didi e o dulcica, am mai spus... si in aceasta poza, zici ca e o fetita vie! Daaa, omul de zapada merita sa danseze cu Didi ♥ Fac o ereche foarte faina!
    Draga de tine, ai reusit sa inchei Calendarul participând la fiecare editie, feicitari!
    Pupici si imbratisari, de la trio pentru quattro, Craciun fericit! 🍀 💞 🐾 🤗 🎄

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Carmen, nu am terminat - inca - dar am pregatite pozele, cateva texte si sper sa finalizez pana la final de luna (si de an) cat timp e deschis tabelul. V-am zapacit cu modul haotic in care am postat! Scuze! 😊 Unele materiale m-au inspirat instantaneu, altele s-au lasat rugate, si atunci am avansat cu cele "binevoitoare", sarind etape, recuperand mai apoi.
      Omul de zapada cu "bratele" larg deschise parca mi-a cerut sa-l pun in brate la Didi. 😊
      Craciun fericit! ❤
      Ganduri bune si pupici de la quattro pentru trio! 💕 💖 🐾 🤗

      Ștergere
  5. Ce frumos este!!
    Si eu l-am lasat pe flgul meu tot natur Am tot cochetat (inca o fac) daca sa il decore sau nu.... Cred ca as putea pune o poza micuta... sau sa scriu pe el dar totusi... imi place asa cum e. Ceee ma faaaac (faci bine si cauti si iti iei mai multi zic piticii in cor.. hahahaha).
    Didi este o draguta, cum i-a imprumutat fularul!!
    Pupici cu drag si Sarbatori minunate :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Me alegro que Didi encontró el amor. Me gusto tus historia y tus muñecos eres muy habil. Te mando un beso y te deseo un genial año.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.