2023-12-17

Didi langa o stea ornament. AF 2/14

Așezată comod pe cubul ei preferat, din bile de ceara, Didi a acceptat să fie fotografiata lângă o stea ornament. Bineînțeles, a început cu mofturile – cum face de obicei. Tema zile de 14 decembrie din Adventul fotografic editia a II-a este (a fost) stea, steluța/steluțe. N-o prea înțeleg: a acceptat să fie mascota! Ce tot are de comentat? 

Acum nu-i place ca steaua pe care i-am ales-o nu strălucește! De parca depinde de oameni să-și aleagă steaua – fiecare cu steaua lui.

- Cum zici tu - o aud gângurind – dar nu e cazul aici. Steaua ornament e stea ornament, și dacă vrei sa stau aici, cum ma așezi tu, vreau steluțe strălucitoare, din cuibul zece al bradului-calendar pentru Adventul Exploratorului Creativ.
Și i-am dat steluțe din acel cuib! Una și-a așezat-o aproape în frunte!

papusa cu fes rosu si fular cu dungi rosii si albe pe o lumanare cu bile, langa un ornament stea alba decorata, si cateva paiete in forma de stea

Spiriduș cu stea în frunte! Nu i-am zis asta, doar am gândit-o – în mod sigur mi-a citit și gândul acesta, dar n-a zis nimic. Poate că nu e un spiriduș așa de căpos cum cred eu. Sau... nu-și pune mintea cu mine.

5 comentarii:

  1. Imi place cum ai aranjat decorul pentru Didi, esti un fotograf bun! Imi place si cum ai povestit! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Oricât de bombănitor, spiridușul cu stea în funte are un zâmbet larg. Face el mofturi dând din gură, dar cred că e tare încantat de atenția primită. Poate că nu știe cum să-și exprime recunostința si atunci te provoacă la discuții.
    Foarte frumos ansabul fotografic.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatori magice, cu bucurii,
    Sufletelor frumoase de copii.
    Creatori de arta, proza, poezii,
    La multi ani, zeci, sute, mii ..🤍.!
    https://www.youtube.com/watch?v=sGb2G-wNkGI

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place cum se joaca Didi cu tine si indirect cu noi!
    Arata bine cu stea in frunte!
    Pupici, Diana draga! Faine dialogurile astea! Inchei ziua frumos!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  5. Didi e tare simpatica! Si Rukkusu si Risu au acaparat stelele: 2 la beteala, 2 in varful mini bradutilor plusati :)))).
    Imi place mult cum va jucati voi doua! Cred ca Didi e incantata de aceasta aventura!!
    Puup

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.