2023-12-26

Ce este Craciunul. AF 2/24

Crăciunul (Nașterea Domnului) este o sărbătoare creștină celebrata an de an în 25 decembrie (sau 7 ianuarie), pentru a reaminti ca Isus a murit pentru oameni și a înviat. Sărbătoarea face parte din cele douăsprezece praznice împărătești ale bisericilor de rit bizantin.

La începutul secolului al XX-lea a devenit și o sărbătoare/sărbătorire a familiei, respectata atât de creștini cât și de necreștini.

Celebrarea nașterii lui Isus Hristos este mai mult decât o ocazie de a decora casele, de a oferi și primi daruri; este oportunitatea de a avea o pauza în cotidianul agitat și a ne arata recunoștința pentru ceea ce avem, pentru dorințele împlinite s.a.m.d.

Tema din ziua de 24 decembrie în Adventul fotografic ediția a II-a este (a fost – iar am întârziat) despre ce este Crăciunul, de fapt.

o papusa mica langa o felicitare cu Nasterea Domnului

Am ilustrat așa cum m-am priceput, cu ce am avut.

Si-a revenit programul de editare foto "online image editor"! Acum, la "spartul targului"! 😊 Bine si-asa rau! 

Crăciun fericit!

5 comentarii:

  1. Imi place imaginea cu Nașterea lui Iisus! Didi stă mai ascunsă să nu acopere imaginea cu semnificația Crăciunului?
    Sărbători fericite! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, ce-mi place cum ai editat fotografie. Sclipirile stelei călăuzitoare sunt atât de diafane! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce mult imi doresc sa stiu ce alte minuni sunt incifrate in poveste.
    Pentru ca se spune ca sunt! Nu am mai folosit stelutele. Ti s-au potrivit perfect
    pentru imagine!
    Pupici si Craciun fericit, Diana draga!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos ai ilustrat! Imi place tare mult ce ai ales! Si steluta care straluceste da farmec intregului aranjament!
    Pupici cu drag !!!
    Craciun Fericit! :)

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.