2023-12-29

Un gnom și un brad scosi din fire. AEC 22

În cuibul 22 din bradul-calendar am descoperit câteva fire textile: roșu, alb și verde. Cum nu știu sa croșetez – nici sa tricotez sau sa înnod, în mod deosebit – a fost cam dificil să realizez ceva din capul meu așa ca am luat model de gnom de la MNiko și model de brad din funde de la fiordaliso.

gnom din fir textil (barba alba, fes rosu) brad din fir textil (fundite din ata), papusa cu fes rosu

N-a fost dificil, și cum gnomii îmi plac, pe al meu l-am așezat lângă copac. Didi, hop și ea, lângă bradul fără nea.

brad din tuburi de hartie, Advent, papusa cu fes rosu asezata pe fire textile alb, rosu, un gnom cu fes rosu si un brd veerd

Din firul de macrame chiar n-am știut cum sa fac ceva așa ca, deocamdată, e recuzita, pe post de zăpadă, lângă ce-a mai rămas din celelalte fire.

La Adventul Exploratorului Creativ am rezolvat provocarea 22: fire textile.

An-tan-tiri-mogodan / cara-cara-si / Principala-mo-rin-go / Tan-go! Mai am doua teme și finalizez. Tan-go!

5 comentarii:

  1. Si eu iti fac galerie de pe margine :D!!!
    Imi plac si gnomul (eu am facut trei... creaza dependenta - am mai facut inca unul intre timp, comanda de la Mami ... hahaha) si bradutul.
    Didi nu putea rata asa o sesiune foto!! :D
    Pupici!!

    ps: cred ca vrea sa ii faci si eu ceva din firele ramase :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Didi este vesela, asa ca ma inspirati si pe mine cu gnomii pe care nu i-am facut.
    Tu stii multe lucruri. De ce scufia le acopera ochii? Mie asta mi se pare foarte simpatic. Insa acum mi-e lene sa caut, ca mai am ceva de facut.
    Pupici si seara frumoasa, Diana draga! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce drăguțe ornamentele tale!! Foarte reușit și gnomul și brăduțul!Felicitări! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunați, și gmonul și brăduțul împodobit. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai făcut alegerea perfecta, Didi se bucura de companie!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.