2023-12-14

Papagalii de Crăciun. AEC 13

Nu știți povestea cu papagalii de Crăciun? Nici eu, pentru ca nu există, dar cei doi de mai jos sunt papagalii din povestea care nu există. Poate că există, totuși, vreo poveste...?

doua pasari inventate lucrate din pompoane, cu trup galben, cap mov, cioc verde, picioare rosii din fetru, aripi si coada din fetru mov, una cu pana verde, una cu pana roz si ochi galbeni amandoua

Când am umblat în cuibul 13 din bradul-calendar din Adventul Exploratorului Creativ am dat de pufoșenii! (pompoane) Neuronul din capul meu a început să se învârtă cu viteză, încercând sa construiască, în abstract, vreo vietate. Când am așezat pufoșenile sa le fotografiez ideea a țâșnit cu multe amănunte.

Îmi plac atât de mult papagalii de Crăciun încât i-am fotografiat din mai multe părți, să se vadă și creasta (câteva fire de beteala și câte o pana colorata de la nu mai știu ce), coada și aripioarele, din fetru mov, picioarele roșii (din fetru), ochișorii și... ciocul verde.

bradul de advent din tuburi de carton si pompoanele plus pasarile stilizate in mai multe pozitii asezate

Didi e la fel de încântată de cei doi papagali! A fost nevoită sa stea în genunchi pentru a-i putea îmbrățișa pe amândoi. Vor sta comod pe crengi de brad – dacă ii va lasa Didi.

o papusa cu fes rosu langa doua pasari stilizate, cu trup galben si cap mov

Sigur ca papagalul nu este o pasăre asociata Crăciunului, dar asa-mi veni sa le zic, deși numai cioc de papagal nu au cei doi pufoși ai mei (ai noștri! îmi face Didi semn), dar așa arata papagalii de Crăciun, care nu exista decât în mintea unora. Iar îmi face Didi semn, ca scriu prostii. Din moment ce i-am fotografiat înseamnă ca exista. Sunt făcuți cu dedicație pentru Crăciun, înseamnă ca sunt papagali de Crăciun.

Că tot am adus vorba despre păsări asociate Crăciunului... Cardinalul roșu este o pasăre simbol de Crăciun.

Didi era supărată, când cu acea coroniță din piese de puzzle, pentru ca ea voia sa prezint papagalii de Crăciun înainte de coronița. Acum i-a trecut supărarea.

Fotografiile sunt editate în programul online gratis:

7 comentarii:

  1. tare simpatici papagalii tai! Wow dar chiar i-ai reusit perfect! Am crezut ca sunt cumparati, de la o firma de specialitate... dar daca sunt facuti din elemente fixe/date, atunci respectul e si mai adânc! Bravooo!
    Eu am o pasare specifica Craciunului... O Bufnita alda-argintie ♥ Si stii de la cine am primit-o?! Daaa, de la tine, in urma cu câtiva ani! Uite ca mi-ai dat o idee, o voi prezenta intr-o postare viitoare, pentru ca este unul din decoratiunile mele cele mai iubite, acum in prag de Craciun ❤️😘
    Pupici si îmbratisari, de la trio pentru quattro 😘🤗❤️🐾💞

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru compliment, Carmen draga, 💕 si pentru invocarea acelor momente de care imi amintesc cu muuult, mult drag. ❤ Ma bucur tare mult sa stiu ca nu ai uitat mica bufnita. 😊 ❤ 😘
      Te imbratisez cu drag! ❤ 🤗
      Ganduri bune si pupici de la quattro pentru trio! 😘 🍀 💞 🐾 🤗

      Ștergere
  2. Mie mi se pareu puisori, apoi observand detaliile si ce ai scris, m-am repliat, desi... parca tot la puisori m-am gandit si apoi. Imi plac tare mult pufoseniile. O noua idee ce nu mi-a trecut prin neuroni. Iar Didi si-a tras doi pazitori simpatici foc. Sunt curioasa cum se joaca cand iesi tu din camera...😊
    Am facut si eu testul cu chibrituri pe o farfurie, insa nu s-au miscat. Cred ca am pus prea multa apa! O sa reiau pe un alt gen de suprafata. Apropo, maciulia trebuie scoasa ca in poza ta? Eu am lasat-o la toate betele.
    Pupici si seara frumoasa, Diana draga! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt adorabili papagalii! Nici florile nu sunt specifica Craciunului, dar acum au aparut in brazi flori si fluturi, asa ca de ce nu si papagali?

    RăspundețiȘtergere
  4. Lucram de zor pe blog la mine când am vozut în blogroll „papagali de Crăciun” și am venit repede să văd. M-am oprit direct la poză și ... woaaaaw, ce mișto sunt! Nu știu dacă i-a fi văzut altceva dacă nu vedeam titlul ai întâi. Dar atât de mult i-am admirat că am tras de mine să citesc și textul. Da, nu e chiar cioc de papagal, dar pe mine m-au dus cu gândul la tucani. Și cine spune că papagalii de Crăciun nu au nas special, de spiriduș poate? Probabil de asta îi iubește Didi așa de mult.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  5. Uy que lindos me encantaron. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt pur si simplu fabulosi! mi-isi imaginez asezati confortabil prin brad, purtand conversatii savuroase :D.
    Imi place tare mult ideea ta! De ce sa nu fie si papagali - ei sa nu sarbatoreasca de Craciun ? :D
    Felicitari. Sunt adorabili.;*

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.