2023-12-02

Ghirlande din margele rosii si aurii

Și de data aceasta postez azi pentru ieri, să mă încadrez, măcar relativ, succesiunii zilelor pentru jocul Adventul Exploratorului Creativ, ziua 2.

În cuibul cu numărul doi am descoperit doua șiraguri de margele lucioase: rosii și aurii. Imediat ce le-am scos le-am văzut, în imaginație, sub forma de brăduți. Pentru a le putea da forma (relativa) de brazi le-am înfășurat pe o sârmă aurie, foarte moale, ușor de lucrat cu ea.

brad de Advent din tuburi de carton, hartie colorata cu desene, o usa deschisa si margele aurii si rosii pe fond alb din satin

Bradul auriu este mai flexibil pentru ca nu am înfășurat sarma foarte strâns, cum am făcut cu șiragul de mărgele roșii, motiv pentru care bradul roșu e mai puțin flexibil.

doua siraguri din margele rosii si aurii infasurate pe sarma aurie

Sunt brazi care pot fi așezați:

doi brazi mici, stilizati, din margele aurii si rosii asezati langa o crenguta de brad pe satin alb

dar pot fi și agățați:

vas decorativ negru cu bej, ceramica, crengute de brad in care sunt agatati doi brazi stilizati, din margele rosii si aurii

Fotografiile editate în programul gratis online (nu necesita inregistrare pe site):


5 comentarii:

  1. O idee superbă. Mi-am dat seama că ai folosit ceva suport de sărmă imediat ce am văzut fotografie înscrisă in tabel. În căutarea unei sârme eram și eu plecată mai devreme tot pentru a întări o structură. Sper să-mi iasă.
    Brăduții tai arătă minunat și așezați, dar agățați de ramurile de brad sunt chiar superbi. Îmi imaginez acum un set de cercei în acest fel.
    Mă bucur să vd că nu se deschid mai multe „cuibușoare” în același timp. Mi-era teamă că deschizi unul și se desface si cel de lângă.
    Felicităr și spor in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai! Ce idee minunata ai avut! Felicitări pentru creativitate! Spor și insiratie in continuare. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte foarte dragute decoratiunile tale, Diana draga!
    Imi plac bradutii tai din margele! Imi plac mult cum arata atarnati! 😍
    Felicitari pentru idee!
    O seara placuta! Pupici si imbratisari de la Trio pentru Quattro 🐾💞😘🤗

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult-mult ideea de a le pune pe sarma. Este o materie prima pe care
    am vazut-o in niste tablouri. Si mi-a ramas gandul la ele. Mi-ai adus aminte.
    oare cum ar arata un varf de pom facut in felul acesta?
    Felicitari, Diana draga! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt superbi (ai dreptate poti sa ii asezi si in varful bradului daca vrei, din cauza formei). Imi place tare tare mult! Acum stau si ma intreb daca am ceva sarmulita sa se preteze la asa ceva :))))))
    Pupici cu drag 🤗💗

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.