2023-12-28

Didi impodobeste conul. AF2/23

Didi a tot văzut de-un timp cum oamenii împodobesc brazi. S-a gândit sa împodobească și ea ceva. Nu bradutul cel frumos surpriza, de la Rux cadou primit, ci un con mai maricel.

papusa cu fes rosu care sta pe un con de brad privind la alt con de brad langa un tablou cu brad origami

A adunat ce-a găsit – un pompon mititel, mărgeluțe staniol – și cu grija, mai apoi, intre solzi de con i-a pus să se potrivească bine la Advent numărul doi. Apoi a stat si-a contemplat.

Se referă la tema 23 din Adventul fotografic ediția a II-a a cărei temă este (a fost) con de brad.

4 comentarii:

  1. Ce frumos a impodobit conul de brad Didi. Imi place tare mult. Si ma bucur foarte tare ca in sfarsit a ajuns bradutul la voi!! Yuppy!!! :*

    Am vazut la un momet dat un filmulet in care cineva facea in asa fel incat dintr-un con sa creasca un mic bradut. Mi s-a parut magic.. Poate ca si Didi vrea sa faca asta si negociaza cu... conul :)).
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte clar ca lui Didi incepe sa-i placa sa faca ornamentele astea. Bravo ei!
    Si ajung la concluzia ca trebuie sa am grija de ce conuri mai am, ca tot timpul izvorasc idei noi de decoruri.
    Pupici si inspiratii fetelor! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos a împodobit Didi conul! Ți-mi place foooarte mult brăduțul de lângă ea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred că i-a trecut lui Didi supărarea că aici are o recuzită deosebită mulțumită lui Rux. Foarte frumoa a împodobit braduțul con. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.