2023-12-16

Alb, rosu, verde Advent foto 2/z10

Didi e descalificata! Ups! A uitat să-și camufleze sabotii. Bineinteles, da vina pe mine! Ea e mica, nu și-a dat seama, dar eu ce scuza am, ca n-am văzut nici când am fotografiat-o, ci abia acum, când postez. Are dreptate! În decorul ei este alb, roșu, verde, bej și negru! Ups! din nou. Mergem inainte.

papusa cu fes rosu in decor unde culorile predominante sunt alb, rosu si verde

Pomponul din frunte i l-au dat papagalii, să-l aibă special pentru aceasta zi. Și eu i-am stricat feng shui-ul!

Tema zilei de 10 decembrie în Adventul fotografic editia a II-a a fost alb, rosu sau verde. Am vrut să fie toate cele trei și sunt... toate cele cinci.

3 comentarii:

  1. Ei na... negru e non culoare nu se pune... :D Iar bejul acela da mai mult spre crem - unt... alb :)))
    E bine e bine :*!!!
    Mie imi place cum ati bifat tema si va aplaud cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Saboti? Poate ca ii foloseste pe post de micro schiuri si ne-a pacalit cu suparatul.
    Lumanarea aia imi place maxim. Pe aici nu am vazut asa ceva!
    Jocuri placute, Diana draga! Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Cine a descalificat-o: Eu nu, și numai eu o pot descalifica. Deci...Să nu începem să numărăm culorile de pe Monica, că nu ne ajuns degetele. Ce să mai zic că Monica stă cu rochița aia de vară și acum. Și-a luat un fes, dar o hăinuță ceva nu poate și ea să-și facă, una de sezon?

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.