2023-12-28

Braduti impodobiti AF 2/19

În ultimele zile Didi e tot mai dezamăgită... O tot rog sa stea la pozat pentru a fi măcar un pic frumoase imaginile pe care le postez.

Îmi reproșează ca nici nu sunt atenta! Are dreptate! Ma cam grăbesc. Zilele trecute am uitat de clopoțelul din ipsos acum am uitat de brăduțul din ipsos vopsit, brăduț primit cu ocazia Calendarului ReCreativ. În schimb, am plasat-o pe ea intre operele mele.

papusa cu fes rosu langa doi raduti impodoiti - unul din spatule de lemn, unul din ccoji de creion, agatat pe crenguta de brad

Încă ma mai rabdă, spiridușa! Or avea, spiridușii, răbdare nelimitata sau sunt ca cei mai mulți oameni: cu răbdare limitata?

Tema pentru ziua 19 din Adventul fotografic editia a II-a este braduti impodobiti. Lângă Didi sunt cei pe care i-am făcut cu materialele descoperite în cuibul 19 din bradul-calendar pentru Adventul Exploratorului Creativ. Bradul din coji de creion și carton este agățat de crenguta de brad.

3 comentarii:

  1. Un tur de forta ai facut!! :*
    O fi si Didi putin obosita? Hmmm nu cred. Ma gandesc ca ii place jocul si ar mai vrea :D. O inteleg!
    Lasa bradutii minunati sa fie vedetele! :P. Pe ceilalti ii mai poti fotografia alta data :)
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Îi triitem o îmbrățișare caldă lui Didi să nu mai fie supărată că se mai uită din posibila recuzită pentru fotografii. Noi apreciem toate fotografiile în care ea apare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine ți-a ieșit brăduțul din coji de creion. Le-ai lipit pe ceva?

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.