2023-12-07

Funde, panglici sau dantela. AF2/z5

Ziua de 5 decembrie n-a fost așa cum mi-am imaginat-o, pentru că am întârziat pe-afară, alergând prin tot orașul mai mult decât mi-am prospus, dar se mai întâmplă ca socoteala de acasă să nu se potrivescă cu cea din târg.

- Hai, omule, hai, că ne-apucă Anul Nou cu Adventul fotografic! îmi zice Didi de pe raftul unde e așezată. Ești trăgătoare de ricșă, de te vaieți că alergi toată ziua prin oraș? Macini în cap gânduri care nu interesează pe nimeni.
- Ascultă, Didi! Am înțeles că citești din carcasa omului, dar politicos ar fi să ții pentru tine ceea ce afli.
- Eu nu vă înțeleg, omule! Nu ți-am citit gândurile din carcasă, am citit ce-ai scris mai sus. Ș-apoi, ce nu vrei să se știe nu gândi!
- Habar n-ai cum e să fii om! ii reproșez aberația rostită.
- Tocmai ți-am zis că nu vă înțeleg! Ești cam grea de cap. Și tu n-ai habar cum e să fii spiriduș! Dar gata! Ne jucăm, sau ce facem? Trece timpul! Uite, am văzut la fiordaliso ornamente din cercei mici; am căutat prin cutia ta cu vechituri și-am găsit cerceii ăștia, care și-au trăit perioada de glorie – sunt cam mari pentru mine, dar pentru bradul de Crăciun sunt buni. De la toartă până la vârf au 9 cm! Tu ai purtat metalicii aceștia? Nu contează! Mai ai acolo o inimioară cu dantelă, cu fundiță albă și o perlă mică, plus un mărțișor albastru: trifoi cu patru foi, pe undeva. Folosești doar un cercel, 'că nu-i timp de doi!
cercei metalici cenusiu-argintii, o inima albastra cu dantela si fundita cu perla mica

- Bine,
șefa! Ce-ar fi să pocnești tu din degețele și să avem gata tot ce ne trebuie, la timp?
- Ha! Vrei sa trișezi! Te-am prins!
- M-ai prins! Bla-bla! Nici prin gând nu-mi trece! Dar de ce inima albastră? Ți se pare că am inimă albastră?
- E albastră pentru că era pe mănușile albastre pe care tu ți le-ai cumpărat! Poate aveai atunci!
- Bine! Bine! Biiiine! N-o scot la capăt cu tine. Na! Am pocnit eu din degete și-am făcut asta:
ornament pentru brad dintr-un cercel metalic cu doua inimi

- Și ce te lauzi?! Ai lipit o inim
ă gata făcută, și un trifoi, ai pus ceva sclipici și o agățătoare. Maaare lucru, ce să-ți spun! Pentru așa ceva nu-ți trebuie talent, îți trebuie doar lipici și sclipici.
Mă strâmb la Didi, când cred că nu mă vede.
- Vezi să nu rămâi așa – îmi zice, fără sa privească spre mine, iar eu mă fac că ninge.
Am agățat ornamentul de-o crenguță de brad și ea privește către el. Spre seară, o văd cum împinge cubul din ceară cu bile și se cațără pe el, să fie mai aproape de ornament. Ii fac o poză.

Papusa pe o lumanare cub langa crengute de brad unde e agatat ornamentul cu inimi si trifoi cu patru foi albastre

- Acu’, ce stai?! o aud ciripind. Du-te și pune poza în albumul Adventului fotografic editia a II-a.
Noh! Să-mi mai fac de lucru cu spiridușii!

9 comentarii:

  1. adorabil dialogul cu Didi ♥♥♥ M-am topit "ascultându-va"! Si ce ornamente dragute ati reusit sa creati! Felicitari ♥
    Va doresc multa placere si spor in continuare, cu temele de Advent.
    Pupici si imbratisari de la Trio pentru Quattro 😘🐾🤗💞

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha, ha! "Ș-apoi, ce nu vrei să se știe nu gândi!"? Imi place maxim ideea.
    Evident ca se referea la... Univers. Gandurile noastre se duc buluc acolo si se face o invalmaseala se toata frumusetea din care iesim cu greu. Asta daca...
    Bravo Didi!
    Imi pace mult cum a iesit ornamentul si culorile sunt superbe.
    Felicitari de mai multe ori, Diana draga! Ai o postare delicios frumoasa!
    Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Hazlie tare spiridușa ta și isteață, pe deasupra. Decorațiunea ți-a ieșit perfect. O zi faină cu spor să ai, Diana dragă și mai ascultă și tu de Didi! 🙂

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehe, mi-o imaginez cum se caţără să ajungă acolo! :D
    Cum pui sclipiciul pe poză şi-l faci animat? :roll:
    Zi frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Simplu și frumos! Îmi place cum a ieșit...iar Didi daca i se pare simplu să pună mâna să lipsească și ea ceva.😂 Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai, ce-am ras. Minunată discuția ta cu Didi. Frmoasă transformare a cerceilor. Nu e tocmai recondișionarea unui ornament vechi, dar eu zic că merge și la transformări creative.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hihihihihihih 🤣🤗😍😍
    Faceti o echipa delicioasa. Va multumesc sincer!!! Mi-a placut asa de mult dialogul vostru - uite ca a iesit ceva bun si din alergatura aia... pana la urma.
    Iar decoratiunea are si un istoric in spatele ei.. nu spune tu ca sunt doar elemente lipite si gata! Sunt si momente din viata cuprinse in ele... amintiri :D Si desi poate ele in sine sunt usoare, sigur restul cantareste si aduce bucurie in suflet.
    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Me encanto ese adorno. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred că ai lipit între ele elemente cu încărcătură emoțională. Îmi place rezultatul, iar dialogul cu Didi .. neprețuit!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.